Un estiu de bon rotllo i molt de màrqueting

Client

Txots

Informació del projecte

Campanya de màrqueting d'estiu

Un estiu de bon rotllo i molt de màrqueting

A Bendita Marca ens encanten els projectes que ens fan sortir de la rutina i mirar el món amb altres ulls. I així va ser amb Txots i la seva campanya d'estiu “Servint Bon Rotllo”, un projecte ple d'energia i diversió, pensat perquè cada moment de la temporada es visqués al màxim.

Des de Bendita Marca, vam tenir un repte molt entretingut: traslladar l'essència de Txots amb una campanya integral que connectés amb el seu públic tant en línia com a fora de línia. Volíem que cada acció transmetés energia, proximitat i, sobretot, bon rotllo.

Per aconseguir-ho, vam dissenyar una estratègia multicanal on cada peça tenia el propòsit de començar a l'estiu ia la diversió. La peça principal de la campanya va ser un espot publicitari amb cançó pròpia (sí, vam crear una cançó per a la marca!) en què van participar treballadors i clients per representar tot el bon rotllo que es viu al restaurant. Complementem aquest vídeo amb falques de ràdio, mupis i tanques publicitàries gegants que portaven el missatge al carrer, i el rematem creant un marxandatge divertit (barrets, ventalls, polseres, tatuatges…) per a l'equip, els clients i algun esdeveniment.

A més, potenciem la campanya amb col·laboracions amb discoteques, activacions amb social runs, màrqueting amb influencers, podcasts i cinema, assegurant que Txots estigués present a tots els moments d'oci i diversió de l'estiu.

Ens encarreguem de tot el procés, des de la idea inicial, fins a la creació de contingut audiovisual, la coordinació amb mitjans i la gestió de xarxes socials.

Perquè en un estiu ple d'opcions, la nostra meta estava clara: crear una campanya que no només es veiés, sinó que se sentís i es visqués, transmetent transparència, diversió i molt bon rotllo.

Prenem un margarita?
De maduixa o llimona. Presencialment o virtualment. Per fer negocis o simplement xafardejar. Tu decideixes el com i el quan… I de la “xispa”, ja ens n'ocupem nosaltres. Va, omple el formulari!

"*" indica camps obligatoris